5 תשובות
שואל השאלה:
אני לא קיצונית..
המינימום לגיל ולגובה שלי זה 47 ושקילה אחרונה הייתי 43.5
אני לא קיצונית..
המינימום לגיל ולגובה שלי זה 47 ושקילה אחרונה הייתי 43.5
אנונימית
אה זה לא קיצוני
אצלי זה קצת
אני צריכה 43 ואני שוקלת 36
אצלי זה קצת
אני צריכה 43 ואני שוקלת 36
אני אצל דיאטנית אבל זה ארוך מידי אם את רוצה אני הסביר לך בפרטי
המלצה רפואים אני מניח, אף אחד לא יכול להכריח אותך לאכול.
המלצה רפואית אלה עם כן זה ממש ממש קיצוני ונשקפת סכנה לחייך