9 תשובות
זה נורא
לא נורא. אני מסננת את המורה שלי מה1 בספטמבר
לא מכבד.
נורא בטח היא כועסת או משהו וגם לא מכבד
גם אני אופס
תתקשרי אליה חזרה
אם לא הלכת לבית ספר והיא התקשרה כנראה זה מדאגה פשוט תחזרי אלייה ותראי מה היא רוצה
שואל השאלה:
לא נכנסתי לזום
ואין לי תירוץ
אנונימית
לא מכבד