22 תשובות
את כמעט בממוצע, תלוי באחוזי שומן/שריר שלך...
לא.
אבל אם את לא שלמה עם עצמך תאכלי בריא, תעשי ספורט ותרדי.
שמחתי לעזור,
סולמה זאהיר :)
שואל השאלה:
מה זאת אומרת?
אנונימית
את לא בעודף משקל
שואל השאלה:
אני לא יורדת במשקל מהם, זה הקטע.
אנונימית
שואל השאלה:
אוףף):
אנונימית
זה תמיד תלוי במבנה גוף כי יש מצב שהמשקל זה גם מסה של שריר
אני יכולה לעזור לך בלרדת במשקל אם תרצי,
אני הורדתי 3.5 קילו בשבועיים (זה קצת אבל לא רציתי לרדת עוד פשוט)
שואל השאלה:
אני די בטוחה שלא כי בקושי רואים את הפסים בבטן שלי, אני סתם עובדת קשה.
אני לא יפה, אני מכוערת.
וככה אני אישאר):
אני לא כמו כל הבנות האלה הרזות והיפות שאתם נתקלים בהן ברחוב..
אנונימית
שואל השאלה:
נמאס לי כבר מאוכל בריא, נמאס לי מספורט, נמאס לי מהכל.
בא לי לצרוח מרוב זה שאני מכוערת):
אנונימית
דיי צומי
תהיי בגירעון קלורי פשוט, מי אמר שצריך לאכול בריא
את רוצה שאני אעזור לך לרדת?
אבל רק אם זה בשביל עצמך ולא בשביל אחרים, אל תשני את עצמך כי אמרו לך, תשני את עצמך כי את רוצה.
שואל השאלה:
זה לא צומי.
אם את חושבת שזה צומי,
מה תגידי על זה שאני בוכה בכל יום כבר 5 חודשים?
שאני עצובה כל הזמן
שקשה לי להסתכל על עצמי במראה
שאני אוסרת על עצמי לגמרי לאכול מתוק בשביל שאני לא אשמין
אנונימית
שואל השאלה:
אני רוצה לרדת במשקל.
נמאס לי כבר מלבכות על זה שאני לא יורדת במשקל ושאני לא נראית טוב
אנונימית
אני דיי מבינה אותך כן זה לא צומי פשוט קצת חוסר בטחון קודם כל חלק מהתהליך עצמו זה בטחון עצמי שאת יכולה ואת יפה ואת עושה את זה נטו לעצמך כי ברגע שאת אומרת לעצמך שזה נטו להרזייה את מכניסה את עצמך למצבים שלפעמים לא נגמרים טוב את צריכה למצוא את האימונים שמתאימים לך אם זה להרשות את צריכה גרעון קלורי והרבה אימוני אירובי אם זה יותר חישוב יותר אימוני כוח ואכילת חלבון
הכל תלוי במבנה גוף שלך אבל תמיד תזכרי שאת לא מכוערת ואת יפה בדרך שלך ואל תשווי את עצמך לדוגמניות כי רובן או ניתוחים או פוטושופ וכן לא כולם אבל גם הם אם עבודה קשה הגיעו לשם 5 חודשים זה ארוך אבל זה עדיין לא עד כדי כך
את במשקל בריא
שואל השאלה:
הלוואי והייתי מצליחה לרדת לפחות קילו ולפחות להיראות טוב יותר אבל אין שום שינוי
אנונימית
שואל השאלה:
כל הבנות בכיתה שלי שוקלות 40-50 ורק אני 60
אני מרגישה שמנה
אנונימית
אל תשכחי שגם הגובה הוא פונקציה אפשר לשאול מה את עשית במהלך ה5 חודשים או מה שאת רוצה יותר לעבוד שאולי אולי להכווין אותך יותר
אם את רוצה עזרה בלרדת למשקל תבואי לפרטי