התחברות
הרשמה
יש לי קו בשבע ועשרים והנסיעה שעה ושמונה דקות מתי אני אגיע?
17 בספטמבר 2020, 18:46
נסיעה
זמן
תחבורה ציבורית
2 תשובות
שואל השאלה:
הסתדרתי כבר תודה רבהה!!!
צ
צאחלה טורבו אקס מקס
מאיפה לאיפה?
אני אבדוק לך כמה זמן .
אנונימית
באותו הנושא:
דחוף יש לי קו בשבע ארבעים והנסיעה 31 דקות מתי אני אגיע?
כדאי לי ללכת לאימון בשמונה בבוקר שזה אומר שאני אצא מהבית בשבע ועשרים? ולקום ברבע לשבע
תקשיבו אני חייבת עזרה...הלכתי לישון בשלוש וחצי וקמתי בחמש ועשרים כי הייתי חייבת,איך להתעורר?
שיט!! אני קמה מחר בשבע ועשרים שכחתי מזה !! איך להתעורר בקלות ??
הלכתי לישון ברבע לשתיים בלילה ואשכרה קמתי בשבע ועשרים , זה נורמלי? בדרך כלל אני ישנה 8-9 שעות
יש לי בקבוק זכוכית של בירה וזה פיקדון שקל ועשרים אגורות זה שווה?
לקום בשבע וחצי לרוץ או בשבע וחצי כבר לרוץ?
איך רושמים במספר חמש מליון שבע מאות וארבע אלף שש מאות ועשרים?
מחר אני עובדת בתשע ויש אוטובוס רק בשבע וחצי..וזה נסיעה של עשר דקות אז מה עדיף לעלות על אוטובוס אחר ולרדת בתחנה קרובה ו
זה הגיוני שההסעה שלי בעיקרון אמורה להגיע לתחנה שלי בשבע וחצי ובשבע ועשרים היא כבר הייתה ביציאה מהעיר שלי
אם יש לי קו בשבע וחצי והנסיעה באוטו לתחנה זה 7 דקות מתי כדאי לי לצאת מהבית?