5 תשובות
חברות.
את תתחרפני בבית
את תתחרפני בבית
ללכת לחברות כי זה מעביר את הזמן
חברות בבית בצום עם ההורים אפשר להתחרפן
להישאר בבית אם את צמה
עדיף שתלכי לחברות שיעבור לך הזמן מהר כי בבית אין מה לעשות
באותו הנושא: