9 תשובות
מכתב לאחי
בשביל מה, לאוהבי
או כל שיר אחר שלו..
איזה סגנון?
ויש אלבום של עידן רייכל (היד החמה -2015/16) ואני ממש אוהבת את השירים שם
שירי פסטיגלים(הכי נותן מצב רוח)
אם אתה גבר
כלבויניקית
בין הבודדים
קילר
?-של ez
מרי לו
דיבור נגוע
רוצי שמוליק
החלום של כל גבר
דרך המלך
שיר הפרחה
פאוץ'
כולי בהיי
שרוטים
תן לי לבד
מדברים
פרח השכונות
16 מלאו לנער
איפה את
סיבובים
מתוק כשמר לי
חצוף
חצי משוגע
שירת הסטיקר
שיר הפתיחה של הפיג'מות כמובן
כל השירים של הפיג'מות בקיצור
עטור מצחך
ממעמקים
בואי
יסמין
את מוכרת לי מפעם
באה אליכם
תתארו לכם
ממה את מפחדת (עידן רייכל)
שווים
עכשיו קרוב
אם תלך
כלבויניקית
כולי בהיי
ומה אם נתנשק
שירי פסטיגל למיניהם
שירי הופ ילדות ישראלית
איך אפשר שלא
הדרך אל כפר
אלישבע מה נחמדת
אני ואתה
עוף גוזל
נחכה לך
מתנות קטנות
אורות
משהו חדש מתחיל
ילד של אבא
תן
חי
נולדתי לשלום
ילדי חורף 73
^קנית אותי בשיר הפתיחה של הפיג'מות, את מוכרת לי מפעם, נולדתי לשלום וילדי חורף 73
טוב יצרתי לי פלייליסט היום(הרוב שם בעברית, התחלתי לסדר אותו אבל אין לי כוח להמשיך אז בהתחלה הוא מסודר ואז הוא ממש מבולן, קחי משם מה שאהבת xd.
וואי אני אוהבת בטירוף חביב אלבי וקוביות