4 תשובות
זה כן בדרך כלל
נגיד ב3 בלילה זו שעת השטן אז זו גם שעת הספאם
אנלא מבינה למה הם הורסים מסורת
שיתביישו להם
אנלא מבינה למה הם הורסים מסורת
שיתביישו להם
אולי בגלל שיש סגר הנאמנים ישנים(?)
שואל השאלה:
אה חכם
אה חכם
באותו הנושא: