התחברות הרשמה

לא הבנתי למה יש פה כל כך הרבה ספאם עכשיו, זה לא ב3 בלילה?

21 בספטמבר 2020, 09:47
ספאםנאמני סטיפסלילהשינהליל הספאם    
4 תשובות
זה כן בדרך כלל
מ
מאכפתך
נגיד ב3 בלילה זו שעת השטן אז זו גם שעת הספאם
אנלא מבינה למה הם הורסים מסורת
שיתביישו להם
מ
מטאלציצית
אולי בגלל שיש סגר הנאמנים ישנים(?)
H
Hijo del diablo
שואל השאלה:
אה חכם
ד
דידס
באותו הנושא:
זה לא ספאם- היה לי משהו על טבעי בלילה!
לא הבנתי מה זה ספאם?
הגעתי למסקנה שכמעט כל שאלה ששואלים בלילה היא ספאם, מה דעתכם?
לא הבנתי למה חוסמים שאלות ספאם
אם עושים ספאם בלילה
מזה ספאם? חח לא הבנתי
מה קרה פה אתמול בלילה? שמעתי הרבה ספאמים
עלו לי שתי נקודות אמינות ובלילה עשיתי ספאם ומחקו לי הרבה דברים זה אפשרי?
מה הכוונה ב"ללכת להפיל" לא ספאם פשוט לא הבנתי מזה מישהו יודע?
אני רוצה לעלות 2 תמונות מאתמול בלילה, עכשיו לא יהיה לי הרבה לייקים מתי לעלות אותם?
לא הבנתי מה זה ספאם?