4 תשובות
אתה ממש לא דכאוני אולי היית צריך לפרוק
וכן אני גם בת 15 כמעט 16 ועושה את זה לפעמים הכול בסדר
וכן אני גם בת 15 כמעט 16 ועושה את זה לפעמים הכול בסדר
זה בסדר
כן זה בסדר
ברור שזה בסדר
באותו הנושא: