4 תשובות
אתה ממש לא דכאוני אולי היית צריך לפרוק
וכן אני גם בת 15 כמעט 16 ועושה את זה לפעמים הכול בסדר
זה בסדר
כן זה בסדר
ברור שזה בסדר