תשובה אחת
שלושת התפילות הרגילות: ערבית, שחרית ומנחה.
מוסיפים עליהם שתיים: מוסף, לאחר שחרית, ונעילה לאחר מנחה (לקראת סוף הצום).
בסוף כל תפילה מתוודים ואחר כך קוראים סליחות (ביחיד לא אומרים שלוש עשרה מידות).

נוסח תפילת העמידה לערבית, שחרית ומנחה:

ברכה ראשונה - אבות, כרגיל, ומוסיפים לפני החתימה: "זכרנו לחיים מלך חפץ בחיים, כתבנו בספר חיים למענך אלוהים חיים."

ברכה שנייה - תחיית המתים, מוסיפים לפני החתימה: "מי כמוך, אב הרחמן, זוכר יצוריו ברחמים לחיים."

ברכה שלישית - קדושת ה', מרחיבים אותה ומשנים את נוסחה. כדלהלן:
לדור ודור המליכו לאל, כי הוא לבדו מרום וקדוש.
ובכן, יתקדש שמך ה' אלוהינו על ישראל עמך.
ובכן, תן פחדך ה' אלוהינו על כל מעשיך ואימתך על כל מה שבראת, וייראוך כל המעשים, וישתחוו לפניך כל הברואים, וייעשו כולם אגודה אחת לעשות רצונך בלבב שלם. שידענו, ה' אלוהינו שהשלטון לפניך, עוז בידך, וגבורה בימינך ושמך נורא על כל מה שבראת.
ובכן, תן כבוד לעמך, תהילה ליראיך, ותקווה טובה לדורשיך, ופתחון פה למייחלים לך, שמחה לארצך, ששון לעירך, וצמיחת קרן לדוד עבדך ועריכת נר לבן ישי משיחך במהרה בימינו.
ובכן, צדיקים יראו וישמחו, וישרים יעלוזו, וחסידים ברינה יגילו. ועולתה תקפוץ פיה, והרשעה כלה בעשן תכלה כי תעביר ממשלת זדון מן הארץ. ותמלוך אתה הוא ה' אלוהינו מהרה על כל מעשיך בהר ציון משכן כבודך ובירושלים עיר מקדשך. ככתוב בדברי קודשך: "יִמְלֹךְ ה' לְעוֹלָם אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן לְדֹר וָדֹר הַלְלוּ יָהּ" (תהלים קמו, י)
קדוש אתה ונורא שמך ואין אלוה מבלעדיך, ככתוב: "וַיִּגְבַּה ה' צְבָאוֹת בַּמִּשְׁפָּט וְהָאֵל הַקָּדוֹשׁ נִקְדָּשׁ בִּצְדָקָה" (ישעיהו ה, טז). ברוך אתה ה', המלך הקדוש.

ברכה אמצעית - קדושת היום, זה נוסחה:
אתה בחרתנו מכל העמים, אהבת אותנו ורצית בנו, ורוממתנו מכל הלשונות, וקידשתנו במצוותיך, וקירבתנו מלכנו לעבודתך, ושמך הגדול והקדוש עלינו קראת.
ותיתן לנו ה' אלוהינו באהבה את יום הכיפורים הזה, את יום סליחת העוון הזה, את יום מקרא קודש הזה: למחילה, ולסליחה, ולכפרה, ולמחול בו את כל עוונותינו באהבה, זכר ליציאת מצריים.
אלוהינו ואלוהי אבותינו, מחול לעוונותינו ביום הכיפורים הזה, מחה והעבר פשעינו מנגד עיניך. כאמור: "אָנֹכִי אָנֹכִי הוּא מֹחֶה פְשָׁעֶיךָ לְמַעֲנִי וְחַטֹּאתֶיךָ לֹא אֶזְכֹּר" (ישעיהו מג, כה). וכנאמר: "מָחִיתִי כָעָב פְּשָׁעֶיךָ וְכֶעָנָן חַטֹּאותֶיךָ שׁוּבָה אֵלַי כִּי גְאַלְתִּיךָ" (ישעיהו מד, כב). ונאמר: "כִּי בַיּוֹם הַזֶּה יְכַפֵּר עֲלֵיכֶם לְטַהֵר אֶתְכֶם מִכֹּל חַטֹּאתֵיכֶם לִפְנֵי ה' תִּטְהָרוּ" (ויקרא טז, ל).
אלוהינו ואלוהי אבותינו יעלה ויבוא...
אלוהינו ואלוהי אבותינו, מלוך על כל העולם כולו בכבודך, והינשא על כל הארץ ביקרך, והופע בהדר גאון עוזך על כל יושבי תבל ארצך. וידע כל פעול כי אתה פעלתו, ויבין כל יצור כי אתה יצרתו, ויאמר כל אשר נשמה באפו: ה' אלוהי ישראל מלך ומלכותו בכול משלה. קדשנו במצוותיך, תן חלקנו בתורתך, שבענו מטובך, שמח נפשנו בישועתך וטהר לבנו לעבדך באמת.
כי אתה ה' אלוהים אמת, ודברך מלכנו - אמת וקיים לעד. ברוך אתה ה', מלך מוחל וסולח לעוונותינו, ומעביר אשמותינו בכל שנה ושנה, מלך על כל הארץ, מקדש ישראל ויום הכיפורים.

שלוש אחרונות: עבודה (רצה), כרגיל. הודאה (מודים) כרגיל, ומוסיפים לפני החתימה: "וכתוב לחיים טובים כל בני בריתך". שלום כרגיל, ומוסיפים לפני החתימה: "ובספר חיים, ברכה, ושלום, ופרנסה טובה, וישועה, ונחמה וגזרות טובות ניזכר וניכתב לפני, אנחנו וכל עמך ישראל, לחיים טובים ולשלום".

וידוי: אנא אלוהינו, ואלוהי אבותינו, תבוא לפניך תפילתנו, ואל תתעלם מלכנו מתחינתנו. שאין אנחנו עזי פנים וקשי עורף לומר לפניך: "ה' אלוהינו ואלוהי אבותינו, צדיקים אנחנו ולא חטאנו", אבל חטאנו, עווינו, פשענו, אנחנו ואבותינו ואנשי ביתנו.
אשמנו, בגדנו...
מה נאמר לפניך יושב מרום, ומה נספר לפניך שוכן שחקים? הלוא הנסתרות והנגלות אתה יודע: אתה יודע רזי עולם ותעלומות סתרי כל חי; אתה חופש כל חדרי בטן, רואה כליות ולב; אין דבר נעלם ממך ואין נסתר מנגד עיניך.
יהי רצון מלפניך, ה' אלוהינו ואלוהי אבותינו, שתרחם עלינו, ותמחול לנו את כל חטאותינו, ותכפר לנו את כל עוונותינו ותמחול ותסלח לכל פשעינו.
על חטא...
אלוהיי, עד שלא נוצרתי - איני כדאי. ועכשיו שנוצרתי - כאילו לא נוצרתי. עפר אני בחיי קל וחומר במיתתי. הרי אני לפניך, ה' אלוהיי ואלוהי אבותיי, ככלי מלא בושה וכלימה.
יהי רצון מלפניך, ה' אלוהיי ואלוהי אבותיי, שלא אחטא עוד. ומה שחטאתי לפניך מחוק ברחמים רבים, אבל לא על ידי ייסורים וחוליים רעים.
אלוהיי נצור וכו' עד סופה.