התחברות
הרשמה
רציתי לצום.. אבל המצב הבריאותי שלי לא כלכך טוב ואני יכולה לחטוף התקף אסטמה,זה בסדר שלא צמתי?
27 בספטמבר 2020, 18:21
אסטמה
צום
התקף לב
קורונה
אסתמה
4 תשובות
זה בסדר גמור בריאות באה לפני תורה
א
אני לא רעב
ברור
פיקוח נפש יותר חשוב
_
_candy_girl
כן
?
?mommy
נסטי?
w
why why
באותו הנושא:
אני עכשיו כלכך בהדיכאון, זה הרס לי את כל המצב רוח ואת החיים!
אבא שלי בן אדם כלכך רע והוא גורם למצב הנפשי להיות גרוע
איך פשוט להתנשק? אני לא מצליחה להגיע למצב הזה.אני כלכך מובכת ואני אוהבת אותו כלכך.יצאנו כבר הרבה ביחד וזה לא קרה בגללי.
מה תחשבו על מישהי בת 14 ששותה אלכוהול לפעמים בגלל שהיא במצב נפשי לא כלכך טוב?
אני שוקלת 69 והגובה שלי 1.59 המצב גרוע או לא כלכך?
אני במצב נפשי כלכך גרוע עכשיו
אם אני צמה בידיעה שיש סיכוי גדול שאני אתעלף והמצב הבריאותי שלי ברצפה כדאי לי לצום ?(בכיפור )
בנות עם הפרעות אכילה- מה כלכך ממכר בצומות?
לא הבנתי למה אנשים נמצאים כלכך הרבה זמן בצו ראשון?
אני כלכך רוצה צומי אבל אני לא רוצה לצאת ילד צומי, אני מבין שזה לא בסדר לדרוש צומי או לרמוז לזה, מה לעשות?
איך בנות מגיעות למצב כזה שהן נכנסות להריון בגיל כלכך צעיר?