16 תשובות
בעד
נגד. זה לא באמת משנה משהו.
אני רק מסבירה שנייה.
אני חושבת שמסכה זה בסדר, אמצעי זהירות לא הכי יעיל אבל לפחות משהו. הסגר המטופש הזה מיותר. סגירת מקומות עבודה זה מהלך נוראי. הגבלת מרחק יציאה זה נוראי ולא יעיל. הגבלה של מרחק- בסדר. לגיטימי אף שלא כזה יעיל לדעתי.
אני רק מסבירה שנייה.
אני חושבת שמסכה זה בסדר, אמצעי זהירות לא הכי יעיל אבל לפחות משהו. הסגר המטופש הזה מיותר. סגירת מקומות עבודה זה מהלך נוראי. הגבלת מרחק יציאה זה נוראי ולא יעיל. הגבלה של מרחק- בסדר. לגיטימי אף שלא כזה יעיל לדעתי.
ההגבלות הקיימות? נגד
נגד אין שום יתרון רפואי במצב חוץ מלעשות עונש קולקטיבי לכל מדינת ישראל
נגד
זה לא נותן כלום
מה שבאמת יעזור למתן את המגיפה זה ששוטרים אשכרה יאכפו את החוק של עטיית מסיכות כי זה לא קורה
הם רק בערים מרכזיות אבל בערים פחות מרכזיות או מושבים וקיבוצים הם לא מסתכלים בכלל ואנשים מסתובבים בלי מסיכה או עם מסיכה שמכסה להם את השפה התחתונה
ואנשים שלא מבינים מה זה לשמור מרחק ולשמור על היגיינה
זה לא נותן כלום
מה שבאמת יעזור למתן את המגיפה זה ששוטרים אשכרה יאכפו את החוק של עטיית מסיכות כי זה לא קורה
הם רק בערים מרכזיות אבל בערים פחות מרכזיות או מושבים וקיבוצים הם לא מסתכלים בכלל ואנשים מסתובבים בלי מסיכה או עם מסיכה שמכסה להם את השפה התחתונה
ואנשים שלא מבינים מה זה לשמור מרחק ולשמור על היגיינה
אנונימית
בעד , לא כ'פתלי ממינוסים
נגד יש מלא דרכים יצירתיות שעבדו מעולה במדינות אחרות
אנונימי
נגד מסכה חרטא לא עוזרת
בעד.
בנתיים אלו שהורסים את ההנחיות וגורמים לקורונה להתפשט אלה ה0מאלנים שמפגינים.
בנתיים אלו שהורסים את ההנחיות וגורמים לקורונה להתפשט אלה ה0מאלנים שמפגינים.
בעד.
דווקא אלו הדתיים שמתכנסים לתפילות...
ובהפגנות יש הרבה ימנים מתוקתי. גם הם לא מרוצים מהמצב. וההפגנות ברובן נעשות עם שמירה על ההנחיות.
ובהפגנות יש הרבה ימנים מתוקתי. גם הם לא מרוצים מהמצב. וההפגנות ברובן נעשות עם שמירה על ההנחיות.
בעד, כי אין ברירה אחרת.
בעד
כולנו רוצים שהקורונה תיגמר אז צריך לשמור על ההגבלות...
כולנו רוצים שהקורונה תיגמר אז צריך לשמור על ההגבלות...
זה לא נראה כאילו ההגבלות ממש הועילו :/
לגמרי בעד
רוב האנשים לא מקפידים על ההנחיות עד שיש סגר
רוב האנשים לא מקפידים על ההנחיות עד שיש סגר
במספרים הנוכחיים אין מנוס מההגבלות שיש עכשיו