4 תשובות
גם לי נדפקו האופניים את אתמול והתחילו להשמיע צלילים וחברה שלי נטשה אותי
אין מה לעשות להתעלם מזה פשוט או לצאת עלייהם או לסלוח
אמאלה כל יום כיפור זה ככה אצלי :(
כל כיפור אצלי זה ככה
חרא חברים
תנסי לעשות סיבוב ואם את רואה חברים אחרים תהיי איתם או שתצאי עם המשפחה
אל תתבאסי זה קורה לכולם
ושתדעי שפעם הבאה את גם לא חייבת להם כלום ואם בא לך לנסוע בלעדיהם אז תעשי את זה
שואל השאלה:
המשפחה נטשה אותי.. חברים שלי חיפשו אותי אבל ישנתי