7 תשובות
לדעתי זה בסדר
שואל השאלה:
אני חושב שלא בסדר וצריך להמשיך קדימה, הרי מהתקופה הזאת צריך רק ללמוד ולהתקדם..
אנונימי
אבל אקסים זה לא רק סתם בן אדם שהיית איתו בקשר רומנטי שתמיד נגמר ברע...
אנונימית
אפשר אבל רצוי שלא
כן, אם הבן אדם היווה לך תקופה חשובה בחיים שלך אז כן. אני אישית אם הייתי מוחקת כל זכר לאקס שלי הייתי מתחרטת על זה אחר כך.
אנונימית
דיי מוזר לפי דעתי אבל זה בסדר אני מניח.
לא טוב
עדיף למחוק הכל
כדי באמת להרגיש שאתה ממשיך הלאה