4 תשובות
אוי שטויות הכל בסדר :) אם היית מתחיל איתי לא היה לי אכפת מזה
זה בסדר, אם אתה תתבייש בזה אולי בחורה לא תרצה אבל אם תבוא בפול ביטחון אז הכל יהיה בסדר❤
שואל השאלה:
אני לא מגמגם או משהו אבל אני מפחד שאני יבוא אל בחורה ואז אני יתבלבל
במילים
אני לא מגמגם או משהו אבל אני מפחד שאני יבוא אל בחורה ואז אני יתבלבל
במילים
אנונימי
אם תאמין בעצמך ותדע שאין סיבה שהיא לא תרצה אז אני מאמינה שהכל יהיה בסדר❤
באותו הנושא: