11 תשובות
מסכים ב90%
שואל השאלה:
תוכל לפרט עם מה אתה לא מסכים?
אנונימית
ברור שמשתפרים עם השנים מתבגרים לומדים מטעויות ויש ניסיון חיים...
אני מסכים עם כל זה שההתקדמות של היום לא משהו, אבל לא כולם ככה, זה נדיר אבל יש כאלה שלא משחקים פורטנייט ושומעים את אותו שיר, יש ילדים שבאמת יודעים מה הם עושים :)
שואל השאלה:
כן אני אחת כזאת, כותבת ספרים, קוראת שומעת מוזיקה של שנות ה 80, מסתובבת עם אנשים שגדולים ממני בשלוש שנים ומעריכה את האינטיליגנציה שלהם...
אנונימית
למה את חושבת שאת יותר טובה מאחרים כי את לא שומעת נועה קירל כי את לא לובשת מותגים יש אנשים בכל מיני גוונים מה שרשמת זה סתם דברים קטנוניים יש מוסיקה בכל הסגנונות לא רק נועה קירל ושירים באנגלית יש יותר מזה כמו סגנונות לבוש יש צמוד יש רחב יש חשוף יש צנוע יש מגוון רחב של אנשים וזה סתם טיפשי להכליל
שואל השאלה:
אני רק אומרת שאנשים שעושים את זה לרוב רק בגלל שהחברה עושה את זה
אנונימית
שואל השאלה:
וזה דוחה, אני אוהבת לא להיות כמו כולם
אנונימית
זה כבר לחץ חברתי זה לא אנשים זה לרב בני נוער שעדיין מחפשים את עצמם והאופי שלהם עדיין לא מעוצב ומיוצב
מסכימה חלקית
יש דברים שהשתפרו עם השנים. יותר כבוד וקבלת אוכלוסיות שונות, תוך כמה עשורים השוביניזם, גזענות והומופוביה התמעטו משמעותית. זה אחד היתרונות הבולטים של הדור שלנו.
ולגבי המוזיקה הרדודה ובכלל התרבות הזאת- אני חושבת שאת קצת מכלילה, יש הרבה נערים כמוך וכמוני שמצליחים למצוא את עצמם בתוך כל זה. אנחנו פשוט לא שומעים עליהם. ואני מאמינה שרוב הילדים שתיארת פה יתפכחו בעוד כמה שנים, זה לא נמשך לנצח, כל אדם מצליח להתנתק מזה באיזשהו שלב בחייו
שואל השאלה:
עזבי לשמוע נועה קירל שהמשפט הכי עמוק שהיא אמרה אי פעם זה "איך אני נראית? מליון דולר"
לא חושבת שאנשים חכמים ועמוקים יקשיבו לזה.
דיברתי על זה שבנות לובשות הכל אותו הדבר כמו כולם.
נגיד כן אני הולכת עם חולצות בטן אבל כי זה נוח לי לא כי החברה קובעת שזה יפה.
אנונימית