11 תשובות
שואל השאלה:
הקטע שאם אני הולכת לישון עכשיו אני קמה רק באיזה 2 אז לאדעת :/
אנונימית
לילות לבנים זה הסטייל החדש
לישון לישון
תסדרי כבר בפעם אחרת
תלכי לישון או שתהיה ערה עד הערב ותסדרי את השעות שינה
שואל השאלה:
^ כן זה מה שאני שואלת לול
אנונימית
מה עשית בסוף? :)
שואל השאלה:
בסוף הלכתי לישון אבל זה לא ממש הצליח לול
אנונימית
לכי לישון עכשיו.
אם רוצה לסדר שעות שינה אז בערב
לכי לישון תקומי מוקדם באיזה 11
לכי לישון את סתם תגמרי את עצמך