9 תשובות
תדברי על זה עם ההורים שלך ואם באלך לכתוב את יכולה לכתוב לי
ערן סהר הם עוזרים
אני פה בשבילך
למישהו שאתה סומך עליו
בכיף אליי (:
תשלחי לי בבקשה הודעה , אני פה 3>
אשמח לדבר איתך , תוכל לשלוח הודעה בכיף :) תמיד כיף לדבר עם בן אדם בוגר ומבין
אני מציעה לך לדבר עם מישהו שיבין אותך ויהיה לך לאוזן קשבת לדוג : עם ההורים או עם חברים טובים וכו' אתה מוזמן לפנות גם אליי אשמח לעזור במה שאני יכולה
אני פה!
מה שתצתרך!!
אני ינסה לעזור בכל מה שאני יכולה בבקשה תפנה אליי בפרטי לכל בעיה שיש :)
משפחה או חברים, עמותת ערן או סהר.
שלום לידור,
נשמע שכבר תקופה ארוכה אתה מרגיש שמשהו מכביד על ליבך.. משערת כי אתה מתוסכל ואולי גם מעט אובד עצות ולכן בחרת להושיט יד לעזרה.
איני יודעת את שעובר עלייך וגם לא הייתה רוצה לנחש.. אך חשוב לי להגיד שאתה לא חייב להישאר עם זה לבד. אם תרצה לדבר עם איש מקצוע, קיימת אפשרות לקבלת טיפול פסיכולוגי דרך קופת החולים שלך או דרך טנא, למשל, אשר מציעים טיפול נפשי במחיר מופחת ברחבי הארץ (קישור לאתר שלהם- https://www.tenne.org.il/ ).
בנוסף, אני מתנדבת בעמותת סה"ר (סיוע הקשבה ברשת) וחשבתי להזמין אותך אלינו לצ'אט אנונימי ופרטי עם אחד המתנדבים או המתנדבות שלנו. אנחנו נהיה שם בכדי להיות לך אוזן קשבת במקום בטוח וללא שיפוטיות.. תוכל להגיע אלינו ולפרוק את שעל ליבך ואנחנו ננסה לעזור להקל על תחושת המועקה שמלווה אותך בכל דרך שנוכל.
נחכה לך כבר הערב,
מתנדבת סה"ר.