5 תשובות
שואל השאלה:
כן למשהו כמו 3 או 4 ימים... לא עכשיו חודש חח
אנונימית
יאפ, זה ממש עוזר לפעמים. מניסיון:)
עשיתי את זה במשך חודש, זה גרם לי להיות בקצת תחושה מדכאת, כנראה כי עשיתי את זה למשך ככ הרבה זמן ולא יצאתי מהחדר ובקושי אכלתי ושתיתי.
הייתי ממליצה את זה לזמן קצר, שמרי על עצמך :)
אם את חושבת שזה יעשה לך טוב, אז לכי על זה.
בשביל זה יש את יום שבת, יום שבו את מתנתקת מכל הרשתות החברתיות ורק נחה ועם המשפחה.
נראה לי ש3 ימים זה די קשה סתם ככה.. ובזכות שבת יש לך פעם בשבוע להתנתק מהדברים האלה.
באותו הנושא: