6 תשובות
את יכולה להתייעץ עם רופא נשים בוידיאו
לא למה ללכת לרופא זה הגיוני שזה לא סדיר
זה לגמרי הגיוני שבגיל צעיר ובהתחלה זה לא יהיה סדיר תאמיני לי ככל שתגדלי זה יסתדר
היה לי פעם אחת מחזור חום וזה מאוד הדאיג אותי וחיכיתי אם זה יעבור וזה עבר.
בגלל שאצלך זו פעם שלישית ברצף , לדעתי עדיף שתתיעצי עם רופא נשים בוידיאו, בכל זאת זו הבריאות שלך והגוף שלך❤
שואל השאלה:
לא בקשר לסדירות הצבע של הדם יותר מטריד אותי
אנונימית
אין לך מה להילחץ זה הגיוני שמחזור לא מסודר אחרי שנה ואפילו אחרי שנתיים ויותר