10 תשובות
אפשר גם לחפש עבודה איפשהו וגם להתנדב, בשני האופציות אפשר למצוא חברים, גם תנועות נוער זה ממש טוב אני הייתי בבני עקיבא. הסגר ייקח זמן עד ישתחרר אבל כנראה.
עצה שלי תתחנפי לאנשים תתני מחמאות וכאלה ותקבלי פרחים.
שואל השאלה:
חחח אני לא יכולה אין לי מספיק פרחים
בואי לפרטי
כל מי שבבידוד או בסגר מרגיש בודד קצת
זו תקופה שקשה להכיר אנשים
נקווה שבקרוב תעבור
או שתעני תשובות מועילות לאנשים (:
שואל השאלה:
חחח האמת שכתבתי את השאלה הזאת כשהייתי עצובה אבל עכשיו שמחתם אותי אם השיחה על העזים :)
בדיוק תעזרי לאנשים ומי שנותן מקבל! זאת הכבשה למשל שלחי לה פרח
חחח יזבל אני עז בכלל
חחח אני לא טובה בחיות