9 תשובות
כי בדרך כלל פריקים הם דיכאונים.. והרבה מהם לא אוהבים את החיים שלהם והם נוטים לעשות את זה לצערי הרב..
תקועים בסטיגמות..
אף אחד לאמר שבשביל להיות פריק צריך לחתוך ורידים.. זה שיש פריקים שחותכים ורידים זה משהו אחר-כי הם רוצים...
למקרה שאת לא יודעת, יש דיי הרבה הגדרות ל"פריק".. כל אחד מאיתנו הוא בעצם אחד, בדרך שלו d:
אני פריקית אני די דיכאונית אבל לא כאילו עד כדאי כך. ואני לא חותכת ווירידים. פשוט ככה זה כולם חושבים מי שאימו\פריק. חותך ורידים._.
זה רק סטיגמה
לא כל הפריקים חותכים
אבל בכל זאת יש גם כאלה שחותכים לא בגלל שהם פריקים אלא בגלל שרע להם בחיים
כי רובם עושים ככה ונדיר האלה שלא עושים
הם לא חותכים ורידים,
כן הוואנה-ביז האלה סתם משחקים אותה או חורטים על היד-"חתכתי ווריד! תראו!"
בעיקרון-אם אתה חותך ווריד ביד אתה מאבד כל כך הרבה דם ככה שאם אין לך חוסם אורכים ומישו שיודע לחבוש אתה בבעיה ממש רצינית ואפשר גם למות.
בעיקרון, כמו שאמרו, באיזה-שהוא מקום זה כל-כך צומי לעשות את זה.
השם לפריקים חותכים ורידים זה רק סטיגמה!
זה כמו שיגידו על ערסים שהם רק שומעים מזרחית,
ואני מכירה מלא ערסים שלא שומעים רק מזרחית!