10 תשובות
לא כולנו... ואלה שכן עושים אתזה כדי לשחחר את הסבל הצער והכאב הנפשי שלנו..
אנונימי
זה לא מאפיין את כולם!
החיים שלהם קשים, זה לא יפה לאפיין אותך בצורה כזאת...
החיים שלהם קשים, זה לא יפה לאפיין אותך בצורה כזאת...
סטיגמה
יש להם דיכאון פנימי..
פריקים בדר"כ לא חותכים את עצמם אלא שורטים את עצמם.
הדכאוניים בדר"כ חותכים
ההבדל בין שריטה לחתך הוא גדול
הדכאוניים בדר"כ חותכים
ההבדל בין שריטה לחתך הוא גדול
מאיפה הגעת למסקנה הזאת?! לא רק פריקים חותכים את עצם יש אנשים שקשה להם בחיים או שהם לא אוהבים את הגוף שלהם ומרגישים צורך לפגוע בעצם אז הם חותכים את עצמם זה לא רק פריקים!
יש להם משהו שממש מטריד אותם מבפנים, וכשהם לא מצליחים להסית מזה את המחשבה שלהם- הם מנסים לעשות את זה דרך כאב חיצוני.
אני לא אוהב את המילה פריקים כי אני אחד מהם אני פשוט לא מרגיש שום דבר מיפחנה ריגשית אז אני חותך לא ורידים אבל כל הידים של חתכים
אנונימי
שואל השאלה:
נחשולבד! אני יודעת שזה לא רק הפריקים חותכים את עצמם! ברור שאני יודעת את זה! הרבה אנשים עושים את זה! אבל פשוט שמתי לב לזה שהרבה פריקים שאני מכירה- עושים את זה..
(שואלת השאלה)
נחשולבד! אני יודעת שזה לא רק הפריקים חותכים את עצמם! ברור שאני יודעת את זה! הרבה אנשים עושים את זה! אבל פשוט שמתי לב לזה שהרבה פריקים שאני מכירה- עושים את זה..
(שואלת השאלה)
אנונימי
תודה לכל מי שענה לי על השאלה ובמיוחד לפריקים שאמרו לי את דעתם!:)
אני אוהבת אתכם! ואני אוהבת פריקים! ♥
אני אוהבת אתכם! ואני אוהבת פריקים! ♥
באותו הנושא: