3 תשובות
אצלנו יש אחראית חניכה שהיא בעצם עוקבת אחרי הרמה של החניכים ומדברת עם כל חונך אחרי כל משמרת עם חניך, וככה היא מחליטה מי עובר את שלב החניכה ומי לא. זה יכול להיות אחרי 8 משמרות וזה יכול להיות אחרי 15, תלוי בחניך.
לפי הנהלים כל השנה הראשונה את אמורה להיות עם חונך אבל לקראת פסח כבר בדרכ חדשים גם עולים לבד בלי חונכים...
שבועיים ראשונים חניכה לאחר מכן לפי הביקוש