6 תשובות
שואל השאלה:
עזבו את הסיבה לזה ועזבו אם זה יפגע בה או לא (לא שזאת הכוונה שלי ולא שאני מתכוונת לעשות את זה.. שוב, אני רק רוצה לראות אם זה מתאים)
זה לא מתאים בכלל לסיטואציה? או שכן קצת?
עזבו את הסיבה לזה ועזבו אם זה יפגע בה או לא (לא שזאת הכוונה שלי ולא שאני מתכוונת לעשות את זה.. שוב, אני רק רוצה לראות אם זה מתאים)
זה לא מתאים בכלל לסיטואציה? או שכן קצת?
אנונימית
אם מישהי הייתה אומרת לי דרמה קווין מתי שאני מעוצבנת אני רק עוד יותר אתעצבן עליה בקטע של כאפה
לא ניראלי שזה כזה מתאים לסיטואציה
לא אף פעם אל תגידי לאישה דרמה קווין אם את רוצה לחיות
לא
לדעתי לא כי העצבים שלה נובעים מרגשות ולהגיד לה דרמה קווין על זה שהיא מרשה לרגשות שלה לצאת החוצה גם אם זה על ידי מעט עצבים זה קצת מזלזל
לדעתי לא כי העצבים שלה נובעים מרגשות ולהגיד לה דרמה קווין על זה שהיא מרשה לרגשות שלה לצאת החוצה גם אם זה על ידי מעט עצבים זה קצת מזלזל
לא הייתי אומרת לה כלום
באותו הנושא: