3 תשובות
אני אישית הייתי הולכת...
אפילו לחצי מהזמן כמו שאמרת...שיש לך אפשרות...
סליחה הינה תיקון תלכי עד 2 אם המשפחה שלך וכול מי שאת נפגשת איתו לא בסיכון ואם הם בסיכון אל תלכי
שואל השאלה:
רצינית לא הבנתי את תשובתך
אנונימית