2 תשובות
עדיף שתגידי למישהו . יפה שאת מודעת לעצמך . אבל את יכולה למות . או להפוך לשלד . תאכלי לפחות משהו קטן ומחר תדברי איתה על זה
אני חושבת שכדאי שתאמרי לה שלא אכלת. בסופו של דבר התפקיד שלה הוא לטפל בך, ואם תספרי לה זה יהיה יותר מועיל מאשר מזיק.
אנונימית