9 תשובות
מה זה החזה שקיבלת?
אם תרדי במשקל, השומן בחזה שלך יקטן גם כן הוא, תלוי בכמה תרזי, ואת יכולה לרדת במידות בחזיה, או שלא בכלל. זה תלוי
אם תרדי במשקל, השומן בחזה שלך יקטן גם כן הוא, תלוי בכמה תרזי, ואת יכולה לרדת במידות בחזיה, או שלא בכלל. זה תלוי
שואל השאלה:
זה תלוי במה?
ואני מתכוונת שהחזה שקיבלתי זה הגודל שקיבלתי כמו שיש כאלה שיש להן חזה קטן ויש כאלה עם חזה גדול
זה תלוי במה?
ואני מתכוונת שהחזה שקיבלתי זה הגודל שקיבלתי כמו שיש כאלה שיש להן חזה קטן ויש כאלה עם חזה גדול
אנונימית
אם תרזי הרבה אז כן "השומן" שירד ממנו יהיה חלק ממה שקיבלת
שואל השאלה:
אבל השומן שירד הוא לא השומן שיתווסף לי כשהשמנתי? ומה זאת אומרת אם תרזי הרבה עד כמה אני יכולה להרזות מבלי שירד הרבה שומן בחזה?
אבל השומן שירד הוא לא השומן שיתווסף לי כשהשמנתי? ומה זאת אומרת אם תרזי הרבה עד כמה אני יכולה להרזות מבלי שירד הרבה שומן בחזה?
אנונימית
כל עוד זה ברמה הבריאה זה יהיה בסדר
שזה מתחיל להגיע לכיוון של תת משקל ודברים כאלה זה מתחיל לרדת מהחזה
שואל השאלה:
אם אני רוצה לרדת נגיד 10 קילו, אני ארד מידה בחזייה?
אם אני רוצה לרדת נגיד 10 קילו, אני ארד מידה בחזייה?
אנונימית
תלוי 10 מתוך כמה..
שואל השאלה:
אני שוקלת 67 והגובה שלי הוא 158
אני שוקלת 67 והגובה שלי הוא 158
אנונימית
באותו הנושא: