6 תשובות
אני הלכתי לבד והכל היה בסדר
בדרך כלל נהוג לבוא עם אחד ההורים
שואל השאלה:
אבל אני יכולה ללכת בעצמי, עם הספח של ההורים או משהו איתי?
אבל אני יכולה ללכת בעצמי, עם הספח של ההורים או משהו איתי?
אנונימית
הנוסח המדוייק יותר
הנפקת תעודת זהות ראשונה
תעודת זהות ביומטרית ראשונה מונפקת ללא עלות.
צעיר שטרם מלאו לו 18:
אם הוא מסכים לשמירת צילום טביעות אצבע במאגר הביומטרי, הוא חייב להגיע ללשכה עם אחד מהוריו (גם אם ההורים אינם נשואים זה לזו).
הנוכחות של אחד מההורים נדרשת גם אם הונפק לצעיר דרכון ביומטרי אחרי גיל 16 ובעת קבלת הדרכון הוא הסכים לשמירת צילום טביעות אצבע במאגר הביומטרי.
מי שאינו מעוניין לשמור צילום של טביעות אצבע במאגר ולא הוציא דרכון ביומטרי שבו הסכים לשמירת צילום טביעות אצבע, צריך להגיע ללשכה עם תעודת הזהות של אחד ההורים (שהוא רשום בה) או עם דרכון תקף
בקיצור אם לא הוצאת דרכון את פחות מ 18 להגיע עם ת.ז וספח של אחד ההורים
הנפקת תעודת זהות ראשונה
תעודת זהות ביומטרית ראשונה מונפקת ללא עלות.
צעיר שטרם מלאו לו 18:
אם הוא מסכים לשמירת צילום טביעות אצבע במאגר הביומטרי, הוא חייב להגיע ללשכה עם אחד מהוריו (גם אם ההורים אינם נשואים זה לזו).
הנוכחות של אחד מההורים נדרשת גם אם הונפק לצעיר דרכון ביומטרי אחרי גיל 16 ובעת קבלת הדרכון הוא הסכים לשמירת צילום טביעות אצבע במאגר הביומטרי.
מי שאינו מעוניין לשמור צילום של טביעות אצבע במאגר ולא הוציא דרכון ביומטרי שבו הסכים לשמירת צילום טביעות אצבע, צריך להגיע ללשכה עם תעודת הזהות של אחד ההורים (שהוא רשום בה) או עם דרכון תקף
בקיצור אם לא הוצאת דרכון את פחות מ 18 להגיע עם ת.ז וספח של אחד ההורים
שואל השאלה:
תודהה
תודהה
אנונימית
בכיף רק אומר הרבה זמן לא כץבו לי בקיר התודות חח סתם צוחק
באותו הנושא: