4 תשובות
בכלל לא מוזר!
הגיוני מאוד.
שואל השאלה:
כי לא נעים לי שהיא תרגיש רע שהכוונה שלי זה חברות ושלה זה מעבר ואני מעמידה אותה בסיטואציה לא נוחה. עדיף שאשאיר אותה עם החברות שלה ולא אפריע
אנונימית
אני ממש מבינה אותך, קרה לי אותו דבר
אמנם עם בן ולא בת (אני גם סטרייטית) אבל אני מבינה את הקטע הזה של "מה לעאזעזל הוא מצא בי"
תהיי מוחמאת מזה ותרגיעי אותה שהכל בסדר ושזה לא מביך ושאת רוצה להיות ידידה שלה

זה ממש הגיוני שאת מרגישה יותר טוב עם עצמך, גם לי זה מוזר לחשוב שלמישהו יש או היו רגשות כלפיי. וזה ממש לא אנוכי
אנונימית
שואל השאלה:
ואו אנונימית נדמה שממש הבנת אותי, תודה
אנונימית