6 תשובות
מבין אותך לגמרי אנחנו באותו בוץ
שואל השאלה:
כל פעם שהתאהבתי או הייתי עצובה פשוט הדחקתי את זה ולא התייחסתי
כל פעם שהתאהבתי או הייתי עצובה פשוט הדחקתי את זה ולא התייחסתי
אנונימית
כל פעם שיש משהו, תחשבי אותו, תרגישי אותו גם אם זה מעציב אותך. זה קשה, אבל תעשי דווקא את הדברים הכואבים. כשלי זה קורה כשחבר שלי מחבק אותי זה פשוט נמס ואני בוכה. תנסי למצוא את הטריגר שלך, מה גורם לך להרגיש, ולהרגיש בגדול? ממה שלי יצא לראות עצב עובד טוב כי בכי משחרר
איך הדחקת
וואי מבינה אותך ממש, תנסי להיזכר ברגשות שהרגשת פעם
איך עשית את זה בא לי גם להדחיק רגשות
באותו הנושא: