7 תשובות
להפסיק. אם זה לא עזר עד עכשיו אפילו בקצת זה לא יתקדם
להפסיק ולהחליף.
להפסיק ולהחליף
שואל השאלה:
ולמה שמישהי אחרת תעזור?
ולמה שמישהי אחרת תעזור?
אנונימית
^ תנסי אצל מישהי אחרת, כל אחת עובדת קצת שונה אז אולי מישהי אחרת כן תעזור לך וכן תהיה כימיה. אם לא אז תפסיקי לגמרי ותפני לגורם מטפל אחר.
טיפול רביעי זה כלום מותק
אבל אם את לא מתחברת לפסיכולוג שלך כדאי להחליף
לא להתפשר מיצי
אבל אם את לא מתחברת לפסיכולוג שלך כדאי להחליף
לא להתפשר מיצי
אני בטיפול שנה ורק עכשיו זה מתחיל לעזור
זה תהליך שמצריך סבלנות אי אפשר לשפוט על פי 4 מפגשים.
מה שכן, אם את לא מתחברת אל הפסיכולוגית הזאת ולא טוב לך איתה מסיבה כלשהי, כן אפשר להחליף
אבל היא אם בסדר בסה"כ אז תני לזה צ'אנס מניסיון
זה תהליך שמצריך סבלנות אי אפשר לשפוט על פי 4 מפגשים.
מה שכן, אם את לא מתחברת אל הפסיכולוגית הזאת ולא טוב לך איתה מסיבה כלשהי, כן אפשר להחליף
אבל היא אם בסדר בסה"כ אז תני לזה צ'אנס מניסיון
באותו הנושא: