8 תשובות
מסכים
אנונימי
מסכים מיאוד מיאוד
מסכימה ממש.
כל הלימודים האלה בזום בכלל טיפשי אני לא מבינה כלום.
כל הלימודים האלה בזום בכלל טיפשי אני לא מבינה כלום.
כל מילה בסלע, נישבר כבר מהזומים האלה הם יותר לא מועילים מאשר מועילים וזה גם לא בריא לגוף כל השהייה במסכים
היו להם יותר מחודשיים להכין מערכת חינוכית טובה ותראו מה יצא :/
כן :( אני די מסכימה:/ אמרו לנו שמורידים לנו שעות שלא יהיה עומס אבל זה שיעור ישר אחרי שיעור בדרך כלל בלי זמן להפסקה או משהו :((ומורידים ציון על זה שאפילו המצלמה לא דלוקה לכמה שניות:(
וואי היום הייתה לי ולחברים שלי שיחה בנושא עם המנהל בול אותם מילים אמרנו.
הוא פשוט אמר שיעבירו את המשימות לקלאסרום כדי שיהיה פחות עומס ויותר ברור ומסודר ממש יופי.
הזום זה מזעזע שיעור של 45 דק סבבה אז לפחות תוך כדי השיעור תנו זמן עבודה כמו בכיתה רגילה שיש עבודת כיתה
אבל לא, המורה מסביר זום שלם ואז עוד 6 עמודים בחוברת ובספר ולהגשה ועם ציון
וכל שיעור זה משהו אחר אני "מסיימת" ללמוד ב14:30 ואז עד כמעט 17:00 אני עושה ש.ב ועבודות
הוא פשוט אמר שיעבירו את המשימות לקלאסרום כדי שיהיה פחות עומס ויותר ברור ומסודר ממש יופי.
הזום זה מזעזע שיעור של 45 דק סבבה אז לפחות תוך כדי השיעור תנו זמן עבודה כמו בכיתה רגילה שיש עבודת כיתה
אבל לא, המורה מסביר זום שלם ואז עוד 6 עמודים בחוברת ובספר ולהגשה ועם ציון
וכל שיעור זה משהו אחר אני "מסיימת" ללמוד ב14:30 ואז עד כמעט 17:00 אני עושה ש.ב ועבודות
מסכימה איתך
באותו הנושא: