14 תשובות
כן. לא כאב.
יהיה לי חום ביום אחרי.
עשיתי את שניהם באותו היום.
יהיה לי חום ביום אחרי.
עשיתי את שניהם באותו היום.
כן, זה טיפה כאב ולא היו לי ממש תופעות לוואי חוץ מזה שכאבו לי הידיים (עשיתי בשתיהן חיסון באותו היום)
שואל השאלה:
מה יותר כאב?
מה יותר כאב?
לא אני צריכה לעשות השנה (כיתה ח)
עשיתי רק טטנוס כי ההורים שלי לא הרשו לקחת את הסיכון של פפילומה.
לא היה לי כלום אבל אמרתי בבית ספר שכןאב לי הראש בגלל החיסון והלכתי הבייתה ונתנו לי פשןט ללכת חחחלחח
לא היה לי כלום אבל אמרתי בבית ספר שכןאב לי הראש בגלל החיסון והלכתי הבייתה ונתנו לי פשןט ללכת חחחלחח
כן בכיתה ח
כן וכן, את שתי המנות.
זה סביל, כמה ימים וזה עובר.
- לא היו לי תופעת לוואי
זה סביל, כמה ימים וזה עובר.
- לא היו לי תופעת לוואי
עשיתי 3 מנות ולא כאב ולא היה תופעות לוואי
אנונימית
אני בכיתה ח ואני עושה עוד שבועיים ואני ממש מפחדת
יאפ. ולא היו תופעות לוואי.
אל תפחדי זה בקטנה ממש
עשיתי לפני איזה שבועיים והיה האמת דיי סבבה
כאב לי האיזור שבו עשו את החיסון אחרי כמה ימים מהבדיקה והייתה נפיחות אבל החיסון עצמו עבר ממש מהר ולא ממש כאב
הפסיק לכאוב לי לגמרי עם הטטנוס אחרי 3 ימים ועם הפפילומה איזה יום
כאב לי האיזור שבו עשו את החיסון אחרי כמה ימים מהבדיקה והייתה נפיחות אבל החיסון עצמו עבר ממש מהר ולא ממש כאב
הפסיק לכאוב לי לגמרי עם הטטנוס אחרי 3 ימים ועם הפפילומה איזה יום
עשיתי לפני שנתיים
לא כאב בכלל בקושי הרגשתי
היה קצת אדום כחול ושורף במקום של החיסון והיד הייתה כבדה כזאת
לא כאב בכלל בקושי הרגשתי
היה קצת אדום כחול ושורף במקום של החיסון והיד הייתה כבדה כזאת
אנונימית
רק דיקטריה
באותו הנושא: