5 תשובות
מילה טובה
עזוב אותך חת חת

הגישה שלי בחיים היא לעשות את המינימום של המינימום שאפשר לעשות בדברים שלא אוהבים.רק מה שחייב,לעולם לא להגדיל ראש ולתת מעצמך מעבר
נכון שהשקעת וקרעת תתחת! נכון! ומה שמשנה זה מה שלמדת מזה והתחושת ערך עצמי שלך, אתה מלך
כל עוד אתה ידוע שעשית את המקסימום תהיה גאה בעצמך כל הכבוד:)
התוצאה קיימת בישביל הדרך, אם אתה יודע שנתת תמקסימום אין לך מה להתבאס תיהיה גאה בעצמך אתה אלוף!
ובנוגע לאפס הזה שהעליב אותך אל תתיחס, אנשים חלשים חושב שאם הם יורידו את האחר זה יעלה אותם, בסוף זה יחזור לו בתוך הפנים.
תשאר כמו שאתה אדם נחמד ומדהים ואל תתן לזה להשפיע עלייך, בהצלחה תותח! (:
ואם אתה צריך עוד משהו - תרגיש חופשי לשלוח הודעה, פה בישבילך אחי היקר!
המשך ערב נעים.