31 תשובות
כי אנחנו דור מיוחד ושונה
והמבוגרים לא מבינים אותנו ומוזרים ומיושנים ופרמיטיבים
אנונימית
יש נורא הרבה סיבות כמו למשל דימוי עצמי נמוך איידול משקל מושלם וזה
כי הלחץ והחרדות שמופעלים על אנשים היום הם פי 10 יותר גבוהים מאשר מה שהיה בדור של הסבים שלנו לדוגמה.
הכלכלה ושוק העבודה רק נהיים קשים יותר ומלחיצים יותר, מערכות החינוך נהיות יותר תובעניות בגלל הידע שצריך לדעת בגלל שוק העבודה הרחב שאין לו מקום כמעט
אנונימית
שואל השאלה:
פעם היה יותר קשה והם לא היו דכאונים האנשים
אנונימי
כי אנחנו יותר מידי רגשיים ונעלבים מכל דבר
פעם היה יותר קשה וגם אז היו דיכאוניים.
הדור שלנו ספציפית יותר דיכאוני בגלל שהחברה גורמת לנו להרגיש תמיד רע עם עצמנו.
כל הזמן אומרים לנו "תהייה יותר ויותר ויותר"
4AM
לא היה יותר קשה
קח בן אדם בשנות ה40 הוא יכל לעבוד עבודת 9 עד 5 רגילה ולהרשות לקנות לעצמו בית וגינה ולשלוח את הילדים שלו לאוניברסיטה או למכללה
היום לך תעבוד בעבודה 9 עד 5 אולי תצליח להרשות לעצמך *לשכור* דירה ב4-5 אלף לא כולל חשבונות וארנונה שלא לדבר שכל מי שהולך למכללות או אוניברסיטה נכנס לחובות כי זה שכר לימוד של איזה 13 אלף שקל לשנה ולוקחים הלוואות שצריך אחר כך להחזיר ושצברו ריבית אבל מתי בדיוק אתה תצליח לעבוד באופן שיצליח להחזיר את החובות האלה בזמן התואר שלך?
ואחרי שסיימת את התואר לך תמצא עבודה אבל רגע איזו עבודה אתה תמצא שתכניס לך כסף נורמלי כשיש לך תואר ראשון ? היום תואר ראשון זה שטויות אתה יודע כמה אנשים יש במדינה ובעולם בכלל עם תואר ראשון? זה לא מעניין אף אחד זה נהיה דרישה מינימלית כמו תעודת בגרות
אז אתה הולך ומוצא עבודה מסכנה שמשלמת קצת יותר ממינימום ואתה עדיין בחובות ואתה בטח ובטח לא יכול להרשות לעצמך בית עם גינה אתה שוכר דירה בתל אביב ב4 אלף כי זה הכי זול שהצלחת למצוא דירה נורמלית כי אתה צריך לגור במרכז כי שמה יש הכי הרבה ביקוש עבודה

תגיד לי איך המציאות הזאת לא מלחיצה ולא יכולה להכניס אנשים לדיכאון
מחקרים בדקו ומצאו ששיעור הדיכאון בקרב אוכלוסייה עלה ביותר מ60% מאז שנות ה50 ובצדק
אנונימית
הרבה סיבות נראלי פשוו אנחנו גדלנו למציאות של מלחמות הפרעות נפשיות בעיות דימוי גוף העולם כל כל מקולקל שאין לנוממש סיבה לרצות להיות פה
הסביבה
מפני שהכל ניהיה שונה בדור הזה ,
אנשים משתנים העולם משתנה
ואין איך לשנות את זה זאת המציאות שלנו לצערנו.
כי ההורים היום מגוננים יותר מידי על הילדים וכשהילדים יוצאים לעולם האמיתי הם לא מוכנים אליו ונכנסים לדיכאון
אנונימי
זהו טבע האדם, והוא לא השתנה בין הדורות האלה, במיוחד כשהם כל כך קרובים ולא התבצע שינוי אבולוציוני ניכר.
גם בדור הקודם אנשים היו דכאוניים וגם בדור שלפניו, ואפילו האדם הקדמון לא היה מאושר.
אבל אני לא דכאוני/:
למה להכליל
כי כולם מאוננים ומשחפשים צומי.

תמיד הילדים בדור הזה מחפשים צומי.
אנונימית
מחפשים*
אנונימית
אנונימית, ילדים שפוגעים בעצמם ומנסים להתאבד זה לא צחוק. אני מסכים שיש כאלה שבאמת מחפשים בשביל התשומת לב אבל אי אפשר שלא לתת אותה.
יותר מדי נערים סיימו את החיים שלהם רק בגלל שלא דאגו להם.
4AM
רוב הנערים מתאבדים ללא סיבה, כי הם רוצים צומי^
אנונימית
איך צומי
אם הם מתאבדים הם מתים
איזה צומי בדיוק??
אנונימית
תעשי לי טובה ותלכי תחקרי על זה. כואב לי לראות אותך כותבת את זה בתור אחד שעבר את זה.
4AM
זה שאין למישהו חברים לא אומר שהוא צריך להתאבד.
אנונימית
זה לא שלא היה למישהו חברים. זה אומר שזה גרם לו לבדידות ואובדניות. כשזה קורה באמת מרגישים לא בסדר עם עצמך ומחפשים את הבריחה מדי פעם. זה למה ילדים נופלים לסמים/פגיעה עצמית/התאבדות
4AM
יש משפחה גם, זה שאף אחד לא שם לב עלייך לא אומר שצריך להתאבד, זה רק מוכיח עד כמה שאתה חלש או משהו כזה
אנונימית
את סתם אומרת שטויות. בתור אחד שניסה במקרה בחייו בשביל להתאבד צריך ממש הרבה אומץ. יותר מדי. משתמשים בכל הכוח האחרון שהיה לך בשביל זה. אין סיבה לעשות את זה וזה קורה כשאת לא יכולה לסבול יותר את המחלות הנפשיות שלך.
4AM
זה שאף אחד לא שם עלייך לא אומר שצריך להתאבד.
אנונימית
את כנראה באמת לא יודעת איך זה ואת מדברת מחוסר ניסיון/ידע. אני ממליץ לך לקרוא עוד על מחלות נפשיות וללמוד קצת פסיכולוגיה. לא יזיק.
4AM
לא קשור לזה שאין לך חברים. התחושה שזה גורם לך זה הגורם להתאבדות. הבנת הנקרא.
4AM
כי אנחנו תקועים בבית לא רואים חברים ומתוסכלים מהלימודים
בגלל שהריחוק החברתי בדור הזה גדול היום כמעט כל אחד עם הטלפון שלו ולא יוצר קשר עם העולם האמיתי
וגם חסר לנו ריגושים היום אתה מקבל כול מה שאתה רוצה הכול בהישג יד ושום דבר לא מרגש אותך פעם אם היו מקבלים משהו אז זה היה נותן אושר היום זה רגיל
יש כאלה שסתם אומרים נראה לי זה קצת כמו טרנד
על מה מינוסים לא אמרתי שכולם משקרים אבל יש כאלה שכן
יש היום יותר לחץ על ילדים אנחנו יודעים יותר דברים ונחשפים ליותר דברים.. ההורים שלנו לא תמיד יבינו כי כשהם היו ילדים לא הייתה כזו מדיה חברתית שבכל שניה אפשר לקבל תגובות נוראיות ושפיטות מכל עבר.. יש יותר שנאת חינם ולאנשים יש תמיד מה לאמר ואנחנו מודעים לדברים הנוראיים בעולם וצריכים לקבל אותם בגילאים כאלה כשההורים שלנו קיבלו אותם רק בגילאים יותר מאוחרים.. אנחנו אל דור תמים
כי כולם בכיינים.
אנונימית