15 תשובות
אחלה דווקא
נוראי
לא טוב ביכלל :/
לא טוב בכלל אני לא מצילחה להתרכז
שואל השאלה:
ואפשר לאכול בזמן השיעור
זה פשוט נס
ואפשר לאכול בזמן השיעור
זה פשוט נס
אנונימית
חרא
לא הכי טוב
שואל השאלה:
מקווה שהמצב הלימודי שלכם ישתפר :(
תישארו חזקים
מקווה שהמצב הלימודי שלכם ישתפר :(
תישארו חזקים
אנונימית
^תודה❤
חרא. חרא מהלך. חרא בהתגלמותו. פשוט ח ר א.
חלק מהמקצועות סבבה אבל הרוב לא...
נמאס כבר
נמאס כבר
אממ אני לא לומדת בכלל, רק נכנסת לשיעורים שלא יעשו לי חיסורים
זוועה
בוא נגיד שעצוב שזה מה שייקבע כמה יחידות אני יהיה בכיתה י' .
אנונימית
סביר מינוס מינוס מינוס מינוס אבל בלי החרא הזה היה הרבה יותר טוב
באותו הנושא: