10 תשובות
כן גם אני
אני חושבת שאת צריכה לשקול יותר
זה לא טוב בכלל. את בתת משקל לצערי
אני 15 1.60 ו44 תנסי להעלות קצת אולי
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא רוצה להעלות אני גם ככה מרגישה שמנה מה לעשות
אני לא רוצה להעלות אני גם ככה מרגישה שמנה מה לעשות
אנונימית
אבל את לא, בבקשה זה מסכן את בריאותך ועלול לגרום לדברים נוראיים יותר.
חיים את רזה
אנונימית
שואל השאלה:
1.62
1.62
אנונימית
מה הגובה?
כן.
באותו הנושא: