18 תשובות
בשום גיל.
15+ לדעתי
14 זה גם בסדר
14 זה גם בסדר
16+
15+
לא נראלי שכמעט קיימת אהבה כזאת בעולם
שואל השאלה:
^^ יש מצב שזאת לא הייתה באמת אהבה, הכוונה לבאמת שמרגישים שאוהבים ולא סתם
^^ יש מצב שזאת לא הייתה באמת אהבה, הכוונה לבאמת שמרגישים שאוהבים ולא סתם
^כן זהו שנראלי שזה בקושי קיים
שואל השאלה:
^ חחח, בסדר אז למעטים
^ חחח, בסדר אז למעטים
^^אז זה מאיזה גיל שהם מרגישים את זה אין לי מושג תשאל אותם
16+
12-13
16 פלוס
זה לא קשור לגיל זה קשור לבן האדם ולרמת הבגרות שלו
תלוי בבן אדם
זה לא קשור לגיל
אנונימית
16+
זה תלוי בבן אדם.
בדרך כלל חברויות בגיל צעיר זאת לא אהבה אמיתית.
16+ כבר רוצים למצוא אהבות אמיתיות.
בדרך כלל חברויות בגיל צעיר זאת לא אהבה אמיתית.
16+ כבר רוצים למצוא אהבות אמיתיות.
אממ זה תלוי באופי של הבן אדם, אם הוא באמת בוגר או סתם ילדותי שרוצה חברה בשביל להגיד שיש לו חברה.. זה יכול להיות ילד בן 14 וזה יכול להיות גבר בן 20.
(דיברתי בלשון זכר בטעות אבל התכוונתי גם לנקבה)
(דיברתי בלשון זכר בטעות אבל התכוונתי גם לנקבה)
באותו הנושא: