31 תשובות
לא
לך להתקלח
לכי להתקלח.
את צוחקת נכון?
אז תתקלח עכשיו זה לא הגיני
להתקלח.
שואל השאלה:
לא יש בעיה עם זה? או שזה בסדר?
אנונימית
אין מקוות ממני שזה ספאם
ממש לא בסדר
אני מקווה שזה ספאם
למה לא התקלחת?
שואל השאלה:
זה לא ספאם . אבל בריאותית מה יכול לקרוא לי?
אנונימית
את פשןט תהיי מסריחה רצח מה יכול לקרות איכס
בריאותית לא יודעת
אני יודעת שאת תסריחי ואולי לא תראי משהו...
זה בסדר מאמי לכי לבלות
שואל השאלה:
מבחינת בראותית כל כמה זמן צריך להתקלח?
אנונימית
בראותית אם אני לא טועה אפשר לגדל פטריה ברגל ואיבר המין יכול להסריח..
תתקלחי כל יום זה 5-15 דקות אלוהים ישמור
שואל השאלה:
אבל כני מתעצלת
ואס אני מריחה את הריח שלי ואת הריח של הפיגמה שאני לובשת כבר שבוע ובא לי להקיא

אבל כל יום אני אומרת נו עוד 5 דקות נו מחר כבר אני יתקלח ובסוף אנע לא עושה את זה
אנונימית
אז תעשי את זה עכשיו במקום לרבוץ בסטיפס די להיות עצלנית
זה בסדר חימי אל תתני לאנשים לפגוע בך תהיי חזקה
שואל השאלה:
איך לא להיות עצלנית?
אנונימית
^
פשוט ולקום לעשות דברים במקום להגיד שתעשי אותם אחר כך...
תהיי עצלנית מאמי שאף אחד לא יצליח להוזיז אותך מילימטר מהמיטה מאמי גאה בך נשיקות
שואל השאלה:
תודה
אנונימית
לאן את רוצה לצאת ?
למה לא להתקלח לפחות תשטפי את עצמך
5 דקות
תתרענני
שתהיה לך מקלחת נעימה
בהצלחה
שואל השאלה:
אני רוצה ללכת להליכה עם חברה
אנונימית
וואי אני אכה זה באמת בסדר וואי חיימשלי
לכי להתקלחח
שואל השאלה:
סיימתי להתקלח עכשיו
אתה גאים בי?
אנונימית
כןן גם אני הייתי ככה שהייתי בדיכאון ועכשיו אני מתקלחת כמה פעמים ביום
שואל השאלה:
גם אני בדיכאון
אנונימית
מצטערת לשמוע:(
מקווה שתצאי מזה בקרוב אם את רוצה עכשיו יש פסיכולוגים חינם בגלל הקורונה תנצלי את זה.
שואל השאלה:
יש לי כבר פסיכלוגית אני משלמת לה 300
אנונימית