7 תשובות
חח גם אני❤❤❤
אני ההפך אני מפחד שהוא יגיע ל 0
יש לי את אותו הדבר אבל ההפך,
כואב לי לראות שסוללה על פחות מ100
אני מנתק עד 95, אבל כן חחח
כשהייתי קטן קראתי בהוראות של הטלפון לנתק כשמגיע למאה או שהוא נהרס, אז לא נתתי לזה לקרות
כן , אני להפך אני חייב שיהיה כמה שיותר

שמח לעזור,
kola
כע
גם אני חחח זה לא מלחיץ אותי זה פשוט מעצבן אותי