7 תשובות
תתלונני רק תעשי את זה בצורה בוגרת ומכובדת, בתכלס גם למורים לא כיף עם הזום
שואל השאלה:
ברור^
הם לפחות מקבלים על זה כסף
ברור^
הם לפחות מקבלים על זה כסף
אנונימית
אני אומרת בואו גם אנחנו נפגין!
כן,אני וחברות שלי עשינו את זה ותתפלאי,זה עזר,פנו למנהלת הפדגוגית...תנסי אין לך מה להפסיד
כן, תשמעי גם מה יש להם להגיד
בטח שאת יכולה רק תעשי את זה בצורה מכבדת
כן את יכולה להתלונן
באותו הנושא: