4 תשובות
כי את מפחדת להשמין
היי אני בתת משקל וחשבתי בדיוק כמוך ואת יודעת איפה אני עכשיו? אני מאושפזת. לא רע לי פה אבל לא נעים במיוחד. תאכלי אחרת את תגידי למצב שאת צריכה להתאשפז וזה לא נחמד.
שואל השאלה:
אוף מקווה שתצאי מזה ❤❤
אוף מקווה שתצאי מזה ❤❤
אנונימית
אני גם בתת משקל רציני,וגם אני חשבתי כמוך ,ולאט לאט זה הגיע להרכבה עצמית,ושנאתי את הגוף שלי ,זה הגיע כמעט למצב של קריסת מערכות.לא יכולתי ללכת מרוב שהייתי חלש ובתת משקל רציני,הייתי אנורקסית (עדיין) ולא כדאי לך להיות מאושפזת זה לא כיף..
אל תגגר לזה!
אל תגגר לזה!
אנונימית
באותו הנושא: