9 תשובות
אני בן, אבל לא סובל אנשים שעושים את זה.
תופעה גרועה
אני לא
בדרך כלל אם לא אכםת לי ממנה אני אתעלם או ארד עלייה
אם כן אז אני אתנצל
אבל חרא דבר להפיץ שמועות מי שעושה את זה שישרף
לא כולם ככה
לעולם לא עשיתי את זה ואני לעולם לא אעשה את זה
למה להכליל את כל הבנים זה שמישהו כנראה עשה לך את זה לא אומר שגם אני כזה
בנים זה איכסה הגייז דווקא סבבה אבל
איזו הכללה
שואל השאלה:
אני לא מכלילה
את האמת הכללת עכשיו ולא שמת לב
שמענו שבנות אוהבות bad boys