3 תשובות
זה סבבה
לדעתי הטורטיה
אז לכי על הטורטיה
שואל השאלה:
חשבתי על זה ולא נראלי שזה כזה ימלא אותי רק ככה לבוקר
אז נראלי אקח את הטורטיה עם הבננה וחמאת הבוטנים ואוסיף לי בצד יוגורט עם אוכמניות
זה סבבה?
אנונימית