3 תשובות
זה סבבה
לדעתי הטורטיה
לדעתי הטורטיה
אז לכי על הטורטיה
שואל השאלה:
חשבתי על זה ולא נראלי שזה כזה ימלא אותי רק ככה לבוקר
אז נראלי אקח את הטורטיה עם הבננה וחמאת הבוטנים ואוסיף לי בצד יוגורט עם אוכמניות
זה סבבה?
חשבתי על זה ולא נראלי שזה כזה ימלא אותי רק ככה לבוקר
אז נראלי אקח את הטורטיה עם הבננה וחמאת הבוטנים ואוסיף לי בצד יוגורט עם אוכמניות
זה סבבה?
אנונימית
באותו הנושא: