3 תשובות
זה לא מביך לדעתי, והם דואגים לך, זה הכל. אני בטוחה זאם תסבירי להם את המצב תוכלו להגיע לפשרה. זה נכון שלפעמים זה לא נעים כי יותר מדי ומביך אבל יש להם כוונות טובות.
כיף לך שאת אוהבת להיות בחוץ בחושך. אני חוזרת הביתה בשש ואמא שלי אומרת, לא לא לכי עוד.
תדברי איתם על זה ותנסי לברר למה הם מגוננים כל כך.. תנסי להגיע איתם לפשרה
אנונימית
באותו הנושא: