7 תשובות
דאפקק למה התגובה מעליי מעודדת אנורקסיה בבקשה אל תקשיבי לה אני יודע שזה קשה אבל תנסי לעשות יותר ספורט תתחילי בקטנה ממשהו שאת אוהבת או אין
לך בעיה איתו כמו הליכה עם מוזיקה ריקוד לא יודע מה ותנסי לאכול באמת יותר בריא ולאט לאט זה כבר יהיה הרגל ולא מטלה
בהצלחה
לך בעיה איתו כמו הליכה עם מוזיקה ריקוד לא יודע מה ותנסי לאכול באמת יותר בריא ולאט לאט זה כבר יהיה הרגל ולא מטלה
בהצלחה
ליטרלי אמרתי לא ממליצה
אנונימית
לא אל תכתבי את זה אפילו בתור מישהי שעברה דברים כאלה מגיל ממש קטן זה יהרוס לה את החיים
תנסי למצוא משהו שגורם לך לשמוח אולי תחביב או משהו שפשוט כיף לך לעשות ואז תתחילי לחזור לשגרה וזה יהיה לך יותר קל:)
בנוגע לספורט תתחילי עם הליכות וכאלה ומוזיקה ממש מעלה את רמת הכיף של זה
תתחילי לראות מתכונים לדברים בריאים טעימים כי לאכול כל היום סלט זה משעמם
ואני ממש מאמינה בך שתצליחי:)
תנסי למצוא משהו שגורם לך לשמוח אולי תחביב או משהו שפשוט כיף לך לעשות ואז תתחילי לחזור לשגרה וזה יהיה לך יותר קל:)
בנוגע לספורט תתחילי עם הליכות וכאלה ומוזיקה ממש מעלה את רמת הכיף של זה
תתחילי לראות מתכונים לדברים בריאים טעימים כי לאכול כל היום סלט זה משעמם
ואני ממש מאמינה בך שתצליחי:)
מה קשור שאמרת שאת לא ממליצה אז זהו מה שכתבת הכל בסדר?
יש השלכות למה שכותבים
את ממש הצגת לה את זה כאופציה והסיכוי לא משנה אם הוא קטן או גדול שאחרי שהיא קראה את זה היא שקלה את זה אז זה ממש נוראי
יש השלכות למה שכותבים
את ממש הצגת לה את זה כאופציה והסיכוי לא משנה אם הוא קטן או גדול שאחרי שהיא קראה את זה היא שקלה את זה אז זה ממש נוראי
תורידי את אפליקצייה lifesum זה אשכרה הדבר היחיד שעוצר אותי מלאכול מליון קלוריות, תצאי להליכות בערב קריר ותנסי לאמן את עצמך עם הזמן לריצות.
תקני סבונים ומוצרים חדשים למקלחת שיביאו מוטבציה להתלקח
ולגבי חברים אני בטוחה שאף אחד לא שכח אותך תכתבי להם הודעה באינסטגרם
"היי מה קורה מאוד התגעגעתי אלייך
ועם קצת עבודה זה יזרום
אני מאמינה שכן,
לזום לוקח זמן להתרגל שימי המון התרעות לבוקר ותלכי לישון מוקדם יותר כל יום טיפה יותר
לא לשכוח לשתות המון מים זה עוזר להכל בחיים
אוהבת ומקווה שישתפר
תקני סבונים ומוצרים חדשים למקלחת שיביאו מוטבציה להתלקח
ולגבי חברים אני בטוחה שאף אחד לא שכח אותך תכתבי להם הודעה באינסטגרם
"היי מה קורה מאוד התגעגעתי אלייך
ועם קצת עבודה זה יזרום
אני מאמינה שכן,
לזום לוקח זמן להתרגל שימי המון התרעות לבוקר ותלכי לישון מוקדם יותר כל יום טיפה יותר
לא לשכוח לשתות המון מים זה עוזר להכל בחיים
אוהבת ומקווה שישתפר
אנונימית, בקשר למה שכתבת עם ההקאה וזה... קצת חשיבה אני מבין שרק אמרת אבל את לא היית חייבת להגיד את זה אם בגללך היא באמת תנסה את זה?
יקרה,
קוראת במילותייך כמה את מוצפת.. נשמע שאת נטולת כוחות להתמודדות.. אולי אפילו מרוקנת.. משערת כמה חסרת אונים את אולי מרגישה נמצאת בקונפליקט פנימי שבין הרצון לקום ולשנות לבין העייפות והאדישות שנדמה שאת נמצאת בהם.. משערת כמה הכל מרגיש כבד.. אפילו בלתי אפשרי. עד שנראה אולי שלוותר ולא לעשות דבר זו האופציה היחידה..
יקירה, זו נשמעת כמו משא כבד מידי להתמודד איתו לבדך.. אינני יודעת האם שיתפת בכך מישהו בסביבתך.. אם תרצי תוכלי אולי לנסות לאדם קרוב שיוכל לנסות ולהושיט יד..
יקרה, אל תישארי עם זה לבד.. במילותייך נראה שאת מנסה למצוא את הדרך לשנות.. למצוא את הדרך להתמודד.. אני מתנדבת בעמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) וארצה להזמין אותך אלינו.. לצ'אט אנונימי עם אחד המתנדבים שלנו.. בו נוכל יחד אולי לנסות ולמצוא את הדרך לשינוי.. מוזמנת כעת או בכל רגע בו תרגישי צורך..
שלך,
מתנדבת סה"ר.
קוראת במילותייך כמה את מוצפת.. נשמע שאת נטולת כוחות להתמודדות.. אולי אפילו מרוקנת.. משערת כמה חסרת אונים את אולי מרגישה נמצאת בקונפליקט פנימי שבין הרצון לקום ולשנות לבין העייפות והאדישות שנדמה שאת נמצאת בהם.. משערת כמה הכל מרגיש כבד.. אפילו בלתי אפשרי. עד שנראה אולי שלוותר ולא לעשות דבר זו האופציה היחידה..
יקירה, זו נשמעת כמו משא כבד מידי להתמודד איתו לבדך.. אינני יודעת האם שיתפת בכך מישהו בסביבתך.. אם תרצי תוכלי אולי לנסות לאדם קרוב שיוכל לנסות ולהושיט יד..
יקרה, אל תישארי עם זה לבד.. במילותייך נראה שאת מנסה למצוא את הדרך לשנות.. למצוא את הדרך להתמודד.. אני מתנדבת בעמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) וארצה להזמין אותך אלינו.. לצ'אט אנונימי עם אחד המתנדבים שלנו.. בו נוכל יחד אולי לנסות ולמצוא את הדרך לשינוי.. מוזמנת כעת או בכל רגע בו תרגישי צורך..
שלך,
מתנדבת סה"ר.
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: