22 תשובות
תדבר עם ההורים שלך
תראה להם שאתה לא פוחד תגיד למישהו כדי שיעזור לך תפסיק את זה אל תתן להם לקלל אותך ככה בלי כלום זה סתם גועל
שואל השאלה:
מה אני אגיד להורים שלי?
לשתף את ההורים / מורים במה שעובר עליך אל תשתוק
פשוט תגיד להורים שלך והם כבר ידעו מה לעשות. תראה לאותם ילדים שאתה לא מפחד מהם!
כל מה שאמרת לנו
שואל השאלה:
אבל זה מביך, הם יחשבו שאני בכיין
ממש לא הם לא יחשבו ככה הם ישמחו שאתה בא ומספר להם
תרביץ להם בחזרה והם ילמדו לקח
היי , וואי זה לא בסדר בכלל שככה כל בוקר מרביצים לך מצטערת שאתה עובר את זה
אני חושבת שאתה צריך להגיד את זה למחנכת הכיתה או ליועצת או להורים חייב לטפל בזה אין להם שום זכות להרביץ לך
זה מאהבה או מחרמנות
תדבר עם המחנכת וההורים זה ממש לא בסדר אתה לא צריך לשתוק ולספוג את זה ,זה לא צריך להיות מביך לדבר על זה תחשוב שאם תהיה בשקט הם ימשיכו עם זה ואתה לא רוצה את זה..
תפנה להורים או לצוות ההוראה בבקשה
תדבר עם צוות בית הספר. אני ממליץ שתציין שלא ילכו וישר יגידו לכל הכיתה להפסיק להרביץ לך ויענישו את מי שצריך. הם יבינו שדווחת והאלימות רק תחמיר. תעשו את זה בחוכמה.
תדבר עם היועצת או ההורים, ושיטפלו בהם בצורה שלא יידעו שזה אתה, ואם זה לא עובד תגיד להורים שלך ותבקש לעבור בית ספר
אנונימית
אבל אנחנו לומדים מהזום איך הם יכולים להרביץ לך מהמסך מחשב?
אנונימית
^אולי הוא בכיתת מב"ר
לך "למנהיג" של החבורה של הערסים צעצוע ודפוק לו אגרוף לאף וזה יסדר את העניין
אנונימי
שואל השאלה:
^ תגיד אתה מטומטם? סתם ידפקו לי מכות על זה
עד כמה אתה חזק וכמה הם?
אנונימי
ומה עם חברים שלך
אנונימי
יקר,

אני שומעת את הכאב וחוסר האונים, מול הסיטואציה שאתה חווה כל בוקר,
משערת שזה מאד לא פשוט לקום כל יום וללכת לבית ספר עם סוד כואב, ובלי לשתף אף אחד... וללא שום סיבה לחטוף מכות וקללות....

ואולי קיימת תקווה כי המצב ישתנה וישתפר.. אך מהצד השני אני שומעת את זעקות גופך הכאוב והפגוע הקורא לעזרה...

נשמע כי אתה מרגיש המון בדידות, פחד, חולשה ושאין לך למי לפנות...

הבחירה שלך להתייחס למצב בצורה חכמה ולא כגיבור, ההבנה שלך שלהיות גיבור "ולהחזיר" באותו המטבע יכול להיגמר בצורה שהיא לא טובה ולא רצויה מבחינתך, מוכיחה עד כמה אתה בוגר ופיקח... אך יחד עם זאת חשוב מאד שתדע, שלאף אחד אין זכות להקות אותך!!!

אולי תוכל לנסות למצוא את הכוחות שנמצאים בתוכך וכן לפנות לאחד ההורים או מישהו/י מבית הספר שאתה יכול לסמוך עליהם שיכולים להיות שם בשבילך ולטפל במצב שאתה נמצא בו בצורה הטובה ביותר ויוכלו לעזור לך לצאת מחוסר האונים הנורא שאתה נמצא בו.

בנוסף, אני מתנדבת באתר סה"ר - סיוע והקשבה ברשת, אני מזמינה אותך לצ'אט אישי ואנונימי עם אחד ממתנדבנו, מקום שבו תוכל למצוא אוזן קשבת לבעיותייך, מקום לפרוק בו את כאבך, אנו זמינים כל יום, אפילו עכשיו, אל תישאר לבד!!!!

שלך,
מתנדבת סה"ר