3 תשובות
זה הגיוני וגם אני די לחוצה מזה אבל באמת שאני מאמינה שיהיה בסדר.
בתכלס אין מה לפחד כי את לומדת את זה.
ויש לידך אדם שיעזור לך ויעצור במידה וצריך
בתכלס אין מה לפחד כי את לומדת את זה.
ויש לידך אדם שיעזור לך ויעצור במידה וצריך
לגיטימי שאת מרגישה פחד וחשש, זה לא משהו שעשית בעבר, אבל בשביל זה יש ליידך מורה נהיגה שיש לו גם דוושות והוא יכול לעצור את הרכב במקרה חירום או להסיט את ההגה.
אל תדאגי, את לא הראשונה שמרגישה ככה והוא ידע איך להתמודד עם זה ולבנות לך ביטחון.
אל תדאגי, את לא הראשונה שמרגישה ככה והוא ידע איך להתמודד עם זה ולבנות לך ביטחון.
אני פחדתי בגלל שהייתי "סוג של" מעורכת בתאונת דרכים
כאילו הייתי באוטו שעשה תאונת דרכים
אז נכנס בי פחד כזה
אבל ישר אחרי שעליתי על ההגה הפחד עבר והכל היה סבבה
תעלי על ההגה בשיעור הראשון המורה יהיה איתך לאט לאט על הדברים ולאט לאט את תראי איך תצליחי להתגבר על הפחד הזה
כאילו הייתי באוטו שעשה תאונת דרכים
אז נכנס בי פחד כזה
אבל ישר אחרי שעליתי על ההגה הפחד עבר והכל היה סבבה
תעלי על ההגה בשיעור הראשון המורה יהיה איתך לאט לאט על הדברים ולאט לאט את תראי איך תצליחי להתגבר על הפחד הזה
באותו הנושא: