התחברות
הרשמה
התחלתי ראקוטן ואני מרגישה ממש דיכאונית
שתיתי רק שתי כדורים. יכול להיות בגלל הראקוטן או שאני סתם בדיכאון?
26 באוקטובר 2020, 01:33
פצעונים
אקנה
חצ'קונים
רואקוטן
תשובה אחת
זה חלק מתופעות הלוואי אסל לא חושבת שזה משפיע כלכך מהר
ל
לֵב רָחָב
באותו הנושא:
סיימתי לקחת ראקוטן לפני 5 חודשים ובזמן שלקחתי שמתי לב שהתחלתי להתנהג יותר כמו מפגר ולשנות את האופי שלי,התחלתי להכשל
התחלתי היום בית ספר חדש פנימייה ואני מרגישה שעשיתי טעות אני בדיכאון.
התחלתי לשמור שבת ואני עדיין לא מרגישה דתייה למה ?
לוקח ראקוטן כבר כמעט חצי שנה, עוד חודש וחצי בערך הטיפול מסתיים, ואני ממש הדרדרתי בספורט
מינון של 60 מיליגרם ראקוטן התחלתי נשמע נורמאלי?
מישהו שלקח ראקוטן ואני יכולה להתייעץ איתו?
התחלתי היום קיורטן=ראקוטן ורציתי לדעת מתי מתחיל שיפור והאם הפצעים שלי יצאו מלא עכשיו ומה כל אחד הרגיש בזמן הטיפול
60 מיליגרם ראקוטן התחלתי זה הגיוני?
אני התחלתי לקחת ראקוטן ועוד שבועיים אני נוסעת לאילת עם הסטודיו שלי לריקוד.
הגיוני שאני מרגיש מדוכדך בגלל ראקוטן?
אני רוצה להתחיל לקחת ראקוטן ואני בצבא האם זה אפשרי?