6 תשובות
לא! ממש עושה רע, אל תעשי את זה
שואל השאלה:
אימאלה באמת?
אימאלה באמת?
אנונימית
כן , גם אני עשיתי את זה.. פחות מומלץ כי עור הפנים מאוד רגיש ביחס לעור הגוף, אבל מדי פעם זה ממש לא נורא
שואל השאלה:
קרה לך משהו מזה?
קרה לך משהו מזה?
אנונימית
אני בוכה אמא שלי עשתה את זה ונהיה לה פצעים כאלה וואי לא מומלץ בכלל
אממ האמת שאני לא כל כך מבינה למה כולן פה ממש נגד..
אולי יש הבדל בחברות..
אבל תכלס זו אותה השעווה..
אנו פשוט לוקחת את שעוות הגוף וגוזרת אותה לחתיכות קטנות יותר,ממש הצורה של שעוות הפנים..
אני עושה שפם וגבות,וזה אפילו יותר נוח כי ממש אפשר להתאים את זה לצורה שלי ולצורה שאני צריכה..
זה אפילו לא עושה לי אדום כל כך
אני עושה את זה כבר הרבה זמן,ואין שום בעיה בטווח הארוך גם..
ממשיך לצמוח כרגיל(שימי לב אם את עושה אז תעשי רק באיזור שאת צריאה וחא מעבר פשוט)
ואין פצעים או משהו
אז וואלה אני חושבת שזה ממש בסדר
אבל אם את דואגת אל תעשי ככה יותר
נב לא לגלח!! חחח
אולי יש הבדל בחברות..
אבל תכלס זו אותה השעווה..
אנו פשוט לוקחת את שעוות הגוף וגוזרת אותה לחתיכות קטנות יותר,ממש הצורה של שעוות הפנים..
אני עושה שפם וגבות,וזה אפילו יותר נוח כי ממש אפשר להתאים את זה לצורה שלי ולצורה שאני צריכה..
זה אפילו לא עושה לי אדום כל כך
אני עושה את זה כבר הרבה זמן,ואין שום בעיה בטווח הארוך גם..
ממשיך לצמוח כרגיל(שימי לב אם את עושה אז תעשי רק באיזור שאת צריאה וחא מעבר פשוט)
ואין פצעים או משהו
אז וואלה אני חושבת שזה ממש בסדר
אבל אם את דואגת אל תעשי ככה יותר
נב לא לגלח!! חחח
אנונימית
באותו הנושא: